早陣子幾無聊、生病中、尚在適應新環境和沒靈感的我
趁著老爸老媽都出外旅遊的時候製作的...
又是我一時衝動之下衍生的產物www

第二次自製MAD果然比第一次得心應手
還成功製作完整版本www
就讓我在這宣傳一下吧XDDD

 

 

 

注意:
.CP:真遙
.大概是遙視角
.不算很同步注意
.素材:TV01-09+PV
.BGM:Andy Powell - I just want to be here
.靈感來自衝上雲霄II中的Roy和Head姐的背景音樂


--最後謝謝觀看(ω)

 

 

 

(優酷:http://v.youku.com/v_show/id_XNjA3MTMwNjEy.html
(B站:http://www.bilibili.tv/video/av753904/
(新浪:http://video.sina.com.cn/v/b/114322988-1944492961.html

 

歌詞:


I never wanna leave you 我從來不想離開你
I'm safe here by your side 在你身邊我覺得很安全
your arms are always open 你的雙臂會常常打開
and in them I will hide 然我我會隱藏在此


I can't stand the silence 我不能忍受沉默
of being on my own 是來自我自己
I keep these chains around you 我將無形的鎖包圍你
so I am not alone 使我並不孤單


And I'll never set you free 而且我永遠不會讓你自由
'cause you've got a hold on me 因為你已經有了我
I want to stare down deep into your eyes 我想深藏在你的眼眸裡

I just want to be around to love you 我只希望能在你身邊愛你
I just want to be around to touch you 我只希望能在你身邊碰你
I just want to hold you near我 只想近近地擁抱你
And never see you disappear 再也看不到你消失


I just want to be here 我只想待在這裡
I just want to be here 我只想待在這裡


I'll never take for granted 我永遠也不會把你給我的時間
the time you give to me 想成理所當然
My love for you is mirrored 我對你的愛像鏡般
you are my symmetry 你是我的對稱性

And all that I understand 而所有我都能理解
Always I can hold your hand 之所以我可以常常牽你的手
You are the only one that's on my mind 你是唯一一個在我的腦海


I just want to be around to love you 我只希望能在你身邊愛你
I just want to be around to touch you 我只希望能在你身邊碰你
I just want to hold you near 我只想近近地擁抱你
And never see you disappear 再也看不到你消失


I just want to be here 我只想待在這裡
I just want to be here 我只想待在這裡

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Free! 真遙 MAD
    全站熱搜

    魚貓 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()